dimarts, 7 d’octubre del 2008

Crisi... bufffffff

No sé vosaltres, però jo ja no puc més amb el tema Crisi... i això, que segons qui parli, només estem al començament!
Bufffff...
Hipoteques, Euribor, Subprime, Borsa.... aaaaggghhhhh!!!
Ara, als matins, em comença a fer por encendre la radio, cada dia estan més catastrofistes!
Tot i que també fem apostes: a veure, quina borsa perdrà més avui? Quants punts baixarà l'Ibex?

Sabeu què? Val més prendre-s'ho amb humor... almenys ara que encara podem!


El sempre genial Forges, copsant realment el que més preocupa a la societat.


Així és com funcionen les borses...

I per últim: un vídeo per entendre la Crisi de les Subprime. Genial!!
(en els subtítols la paraula "negre" no és un terme despectiu racista, és la traducció literal de "black man", que a USA és usada normalment)

2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Penso el mateix , ahir vaig escriure al meu blog sobre el tema , segons ho veig jo , si pots fes- hi una ullada i diguem que et sembla . Necessito opinions
garbi24blogspot.com

Carbassona ha dit...

La veritat és que jo també n'estic una mica fins el gorro de la pu... crisi, ufff. Ja estic col·lapsada amb la parauleta de la punyeta...
Ufff, a veure si ho solucionen d'una vegada, i canvien les coses.