diumenge, 9 de setembre del 2012

De Senyera a Estelada: post d'utilitat pública


Us ha passat com a mi, que ja no trobeu estelades enlloc?
Teniu una Senyera a casa, que lluïeu ben orgullosament fins ara, però avui en dia necessiteu alguna cosa més?
Doncs avui us deixo un post d'utilitat pública: com convertir una formosa Senyera en una reivindicativa Estelada!
I en pocs passos!!!

1 - Preparem el material: una Senyera (la meva a més tenia una taca estratègica que taparé), un tros de tela blau (en el meu cas restes de loneta), un tros de tela blanca, una plantilla en forma d'estrella de cinc puntes, tisores, agulles i màquina de cosir (encara que no és imprescindible, perque a mà es pot cosir fàcil i ràpidament)


2- Creem el triangle de color blau, col·locant la tela doblada per la meitat, tal com es veu a la imatge i tallant.


3- Retallem la forma de l'estrella i l'apliquem a sobre el triangle de tela blau, ben centrada.


4- Situem el triangle amb l'estrella ja cosida a la part de dalt de la Senyera, embastem o posem agulles i després cosim tot el perímetre del triangle. Posem betes per lligar la bandera si volem.


5- Admirem la nostra Estelada!!!!!


Apa doncs, espero veure moltes Estelades el dimarts!!!

3 comentaris:

Garbí24 ha dit...

un 10 nena un 10......som gent de solucions, ens mereixem ser independents.
Bona diada

Unknown ha dit...

Hahahah, Joan...
Des de Barcelona em diuen que faria la primera pela :-D

Joan ha dit...

El dia que siguem independents surto de l'Armentera i em planto a la plaça St Jaume corrent.
S'hi apunta algu?.
Només amb l'adrenalina i felicitat que em suposaria veure el meu petit pais lliure i deslligat dels opresors la resta seria bufar i fer ampolles.
Visca Catalunya lliure!!!!