dijous, 3 de març del 2011

El racó dels mitjons perduts


Ja us he explicat molts cops els nostres problemes amb els mitjons perduts, veritat?
Una de les coses que més m'empipa és (a part de la pèrdua en sí mateixa) on posar els mitjons desparellats: al calaix amb els altres? en un cossi? els torno a posar a la rentadora a veure si es troben o ja es perden per sempre més?

I un dia, passejant pels mil blogs que segueixo, em vaig trobar amb una idea força original, un penjador casolà on penjar-hi els mitjons mentre trobo les seves parelles.

Em vaig apropiar de la idea i la vaig tunejar una mica...

7 comentaris:

cira ha dit...

Li passo la idea al meu company...sempre es posa molt trist que es desaparella un mitjó. ;)

onavis ha dit...

Podries fer una nova secció de idees originals!
Jo ja t'he copiat lo de la caixa pels instruments. Fins ara els tenia tots barrejats amb les joguines i ara ja els he separat!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Vols dir que no se'ls menja la secadora com a comissió d'ús??

Unknown ha dit...

Bona idea! Per cert, si no saps de qui és culpa que desapareguin mitjons ja t'ho explico, ja...
http://ensataquen.blogspot.com/2007/09/religions-alternatives-ii.html
Val a dir que l'explicació d'aquest blog és la que apareixia originàriament a la viquipèdia en català i en castellà. De fa un any, aquest article ha estat subtituït per un de més... desencisador. Glòria a l'URI!

Assumpta ha dit...

Ostres, què bo!! :-)) Encara que no trobis les parelles, queda ben decoratiu!!

gominola ha dit...

És una bona idea, a nosaltres també ens aniria bé....!

Thera ha dit...

Crec que et copiaré la idea!!! La recerca del mitjò perdut... Un dels grans maldecaps de casa també!!