dijous, 16 de setembre del 2010

A la Gran Ciutat

Aquest cap de setmana hem enfilat els quatre cap a la gran ciutat, la capital, Barcelona.
Gràcies al programa Vacances en Familia de la Generalitat, hem pogut gaudir d'un parell de dies fora de casa a baix preu, sense haver d'empipar amics i coneguts.

Com a bona familia "de poble"

(sí, sí, n'hi ha que ens diuen que som de poble... tot i viure en una ciutat de 40.000 habitants... en fi...)

El que deia, com a bona familia de poble, hem complert amb molts dels tòpics que s'esperen de nosaltres:
hem passejat per les Rambles,
hem anat a l'Aquàri,
hem anat al Camp del Barça (Assumpta, et faré un post a part, dedicat, jeje),
hem entrat per anar al lavabo al Corte Inglés i ens hem perdut buscant-los,
hem dinat en un gran parc,
i ens hem equivocat de camí tornant cap a casa...

Ens ha faltat el Zoo i la sagrada Familia, però no hi havia temps ;-)

Un parell de descobertes?
El parc de la Maternitat, que no coneixia, i l'espectacular vista barcelonina des del mirador de Sarrià... preciosa!

(la foto no és de gran qualitat i no transmet la grandiositat que vam captar a ull nu... coses de no tenir càmara de fotos pròpia encara i anar amb una de molt velleta... i sort que ens l'han deixat!)

Resumint, que ens ho hem passat molt bé, i sort n'hem tingut que divendres no vam fer gaire cas dels homes del temps... perque si haguéssim fet cas de la gran alarma que s'havia creat, haguéssim anulat l'excursió, i no haguéssim passat un cap de setmana tan xulo! (osti, és que semblava que no ens podiem moure de casa en dos dies, caram!, i al final, va ploure quan se suposava que no ho havia de fer, i el dissabte, que havia de ser caòtic, res de res... bé, deixem-ho, que ja sé que la meteorologia no és una ciència exacta... però de vegades es passen, eh?)

Ah, i per últim us vull fer una recomanació:

Ens hem allotjat a Collserola, a l'Alberg In/Out, que us recomanem molt fermament per molts motius (entorn, instalacions, netedat, simpatia, accessibilitat per persones amb discapacitat...) però sobretot pel projecte social que duu a terme, doncs està regentat per una organització sense ànim de lucre que dóna feina a persones amb discapacitats: els treballadors són nois i noies amb diferents graus de discapacitat ( uns sords, altres amb Síndrome de Down, altres coixos...). A part de ser un alberg, també tenen servei de restaurant extern, i deu ser força reconegut, perque vam assistir a un sopar multitudinari i a un casament (el pare de la núvia ens explicava com n'estaven d'orgullosos de saber que el que pagaven per l'àpat anava a parar a un bon fi).
Ens vam sentir molt ben atesos, i per això us en vull fer propaganda, perque si mai necessiteu unes instalacions d'aquest tipus, tingueu en compte l'Alberg In/Out

onavis ha dit...

M'apunto les recomanacions!
Nosaltres tenim previst anar aviat a passar un cap de setmana a Barcelona. Jo hi vaig viure molt temps i tinc una mica d'enyorança...
Clar que la nostra filla encara és petita i de moment anirem a veure el que ens interessa als pares. Ja ens arribarà l'època dels zoos i companyia.
Bona setmana!!

rits ha dit...

me n'alegro molt que la vostra escapada hagi estat tot un èxit.

I moltes gràcies per parlar tan bé del programa Vacances en Família i de l'Alberg In/Out. No hi treballo directament però si indirectament i conec el projecte. Hi ha famílies que no tenen la sensibilitat que demostres per aquest projecte i demanen un tracte d'hotel de 5 estrelles. La veritat és que tota la feina i gestió és excel·lent i si que és ben digne de 5 estrelles

Assumpta ha dit...

Ei!! I com és que aquestes coses tan maques no se'n parla més? Aquest alberg que expliques ha de ser magnífic! I la família que va celebrar allí el seu casament mereixen un aplaudiment ben fort i tota la sort del món! :-))

Ai, xiqueta, espero que t'agradés Barcelona... jo la veig tan degradada quan hi vaig... però res, que espero que us ho passéssiu genial (i imagino la CLÀUDIA al Camp del Barça!!!) :-DDD

marta ha dit...

Ei!

Quina gràcia això de l'alberg... Nosaltres també vam participar en el programa "Vacances en Família" i vam posar l'Alberg In/out. Aquest any no ens va tocar, però continuarem intentant-ho, més que res perquè també trobo interessant aquest projecte! I més ara que ens l'heu recomanat vosaltres.

Un petó!

Glòria DSN ha dit...

GEnial!!! que guai desconectar una mica...