dimarts, 14 de setembre del 2010

Tancant etapes

Aquests dies he tancat una etapa de la meva vida, passada en companyia de persones excepcionals.
He passat amb elles experiències molt intenses, tant positives com negatives, i per això formaran part de la meva vida, sempre.
Amb algunes d'elles seguiré caminant per la vida, perque hi he trobat una amistat sincera, amb d'altres potser ens trobarem algun dia pel camí, i m'alegrarà veure-les de nou, per tot el que hem compartit. I totes ja són part de mi.

Una d'elles m'ha regalat aquesta cançó, i la comparteixo amb vosaltres, perque tots, un dia o altre tanquem una porta per obrir-ne una altra.



Ens retrobarem, hem de fer camí...
Vosaltres ja sou part de mi

3 comentaris:

Chismes ha dit...

doncs jo sóc nova al món dels blogs... Només tafanejo una mica.
Tu tanques etapes i jo en començo.

sona trist això que expliques...

sànset i utnoa ha dit...

una molt bona cançó del grup preferit de la meva senyora.

Espero que vagi tot bé i que provi la tornada!

*Sànset*

Txelleta ha dit...

Maia, a vegades tancar etapes significa donar un pas endavant... A vegades quan es tanca una porta s'obre una finestra... i segur que ara trobarem fòrules diferents de comunicació!