dimarts, 24 d’agost del 2010

Tortura

He estat mirant a molts llocs.

Aquí.

I aquí. (per cert, doneu-hi un cop d'ull, és esfereïdor saber que al segle XXI encara existeixen certes coses)

I aquí també.

Però enlloc apareix com a tortura això:



No creieu que hauria d'estar prohibit per algun Conveni de Ginebra o algun Tribunal de la Haia????
I el qui ho regala no hauria de rebre un càstig exemplar?
I el qui ho dissenya hauria d'estar empresonat,no????

Tot i que veient com s'ho passen de bé...



... millor em compro uns taps, no????

(que ningú se senti ofès per la utilització en to de broma de certes paraules o webs que respecto molt)

6 comentaris:

zel ha dit...

hihihihiihiiiiiiiiiiii

riure, riure del bo!

Si, compra't uns taps....

McAbeu ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
captaire ha dit...

Norma que vaig imposar a casa després dels primers Reis del meu primer fill:
"qui torni a regalar-li al nano una joguina amb musiqueta, se l'empassa!!"

... no va servir de res; sóc jo que me n'he agut d'empassar unes quantes.

McAbeu ha dit...

Vist al primer vídeo, l'objecte en qüestió fa POR!!
No sé si ha estat el cas ni vull posar mal rotllo, però és el típic regal que s'ha de fer al fill d'uns amics que no "et cauen gaire bé". :-PP

Però després de vist el segon vídeo amb en Lluc ballant tan content potser podria arribar a canviar d'idea. Clar que el vídeo dura poc més de mig minut, si hagués d'aguantar molta estona la musiqueta no et puc assegurar la meva reacció. :-DD

Així que, sens dubte, compra't els taps! :-)****

Mireia ha dit...

ufffffffffffffff

sànset i utnoa ha dit...

Quina tortura! jejeje...

La Utnoa m'explicava l'altre dia que a casa en patien una de semblant: el seu germà petit estava enganxat als tele-tubbies, i tot el dia volia escoltar la cançó de l'inici de la sèrie. Que tenien, evidentment, convenientment enregistrada...

Els nens i les nenes, que són malvats!

*Sànset*