diumenge, 1 d’agost del 2010

Cosint per l'aniversari

Vaig comentar en un altre post que aquest mes passat m'havia dedicat a fer-li unes samarretes a la Clàudia pel seu aniversari, cosint un número 4 al davant, els anys que ha fet.



Per si us vé de gust fer alguna cosa semblant, aquí podeu veure el tutorial que li vaig preparar a la meva amiga Glòria... bé, de fet jo li vaig enviar les fotos i el video el va fer ella!

I fa poc, una bona amiga em va recordar que vaig dir que us ensenyaria i explicaria millor el conjunt que li vaig fer a la Clàudia, també pel seu aniversari, i que ha lluït ben orgullosa i contenta.
És aquest:



Em va portar força feina, no perque sigui complicat, sino perque sóc novata, i moltes coses eren noves per mi (i el patró està en anglès, cosa que de vegades complica un xic per entendre-ho)

El patró es diu Ava, de Modkid Boutique, una línea de patrons creada per la dissenyadora Patty Young, que jo coneixia pels estampats en cotó per fer quilts.

Es tracta d'un top estil halter i una faldilla a conjunt.





Volia fer-li un vestit especial per l'aniversari a la meva petita doneta, i un cop vaig trobar el patró que m'agradava, només vaig haver d'escollir una roba que m'agradés ( de la col·lecció Marabella, d'Amy Hamberlin per Henry Glass Fabrics) i posar-m'hi!

Haig de dir que el dia que se'l va posar vaig flipar en colorins, perque em vaig trobar, aquí a Figueres, amb una nena que portava un vestidet (molt senzill) fet amb una de les teles del conjunt de la Clàudia. Que perquè flipava? Perque jo compro les teles per internet, als Estats Units (sí, no faig país, però és que valen la meitat de preu que aquí... i amb ports i tot em surten millor de preu), i ja era casualitat...

Espero que us agradi tot... a qui a mi m'importava li ha encantat!!!

5 comentaris:

sargantana ha dit...

esta preciosa i tu..feta una *manetes*
jo soc una mica anec per aixo de les agulles i el fill..(be..i per moltes coses mes..pero...)
petonets a les dues i als vostres homes..

Assumpta ha dit...

He trobat súper original aquesta forma de fer aplicacions a una samarreta... mai de la vida se m'hagués passat pel cap que es pogués fer així... Et súper-felicito!! ;-)

Per cert, que la teva amiga ha fet un muntatge molt xulo amb les fotos que li has passat!

En quant al vestidet... jeje... noia, potser la mami de l'altre nena també compra les robes per Internet... jo compro fils de brodar a Anglaterra perquè em surten a meitat de preu i tinc una amiga que compra robes als Estats Units... el món globalitzat és petitó, petitó :-) Segur que l'altre nena també estava bonica :-)

sànset i utnoa ha dit...

Uffffffff...

massa complex tot això per algun membre de la generació X.

*Sànset*

Kudifamily ha dit...

Gràcies, Àngels i Assumpta!!!

Sànset, no m'estaràs pas dient vella, oi????
;-)

Glòria DSN ha dit...

:D, m'encanta ja ho saps.
EScolta i no vas parar la nena (i la mare per preguntar??) jo m'hagues mort la curiositat.... tot i que jo també hagués tingut vergonya jaja.
mua