dimecres, 5 de maig del 2010

El nostre primer premi


Tatxaaaaannnnnnnnnn!!!!!

Després de poc més de dos anys d'existència, el nostre planeta ha rebut el seu primer premi, otorgat per aquesta parelleta tan trempada que són en Sànset i la Utnoa.
No cal que us digui que em fa moltíssima il·lusió que hagin pensat en nosaltres!

La normativa del premi diu que l'hem de donar a 10 blogs més que ens agradin i que creiem que són mereixedors d'aquest premi, així que, aquí els teniu (me'n deixo molts, la elecció no ha estat fàcil... i n'hi ha dos, el de l'Assumpta i el d'en McAbeu que no premio, no perque no m'agradin sino perque ja li han donat el mateix premi!!!):

- 365 contes, de la Bajoqueta: per la gran feina que fa i l'amor per la literatura que transmet.

- Thera , de la Thera: per la serenor que transmet i que s'apodera de mi quan la llegeixo.

- Tu, jo i l'Otis, de la Maria i en Carles: per descobrir-me pelis, música i indrets (i perque us
estimo molt!)

- V/N... vist i no vist, de la Cris : pel seu tarannà alegre i divertit (tot i que últimament està que treu fum! jeje)

- Kika's Log, de la Kika: per la seva manera d'encarar la vida i el que l'envolta (encara que ara no passi pel seu millor moment... un petó)

- Amb ulls de sargantana, de la Sargantana: per fer-me veure el món amb diferents ulls.

- Desde mi cordillera de los Andes, de la Greisi: per ensenyar-me con és una gran mare.

- Els primers gestos del verd, de la Mercè : per la poesia que desprèn en tot allò que fa i que diu.

- Coca de Recapte, d'en Captaire: per fer-me començar el dia amb un somriure.

- Descric, de l'estrip: perque m'encanta com escriu i les sensacions que em provoca.

(per cert, si algú li pot dir a l'estrip em farà un favor... perque no sé què passa que no puc escriure-hi...)

17 comentaris:

Mercè ha dit...

Moltes gràcies... Ja havia vist aquest guardó que sembla que ve de molt lluny. Uff! em sembla molt difícil fer una llista només amb 10 blogs. A veure si em pose.
Una abraçada.

McAbeu ha dit...

Sense donar-me'l també me l'has donat. :-))

Quan vaig començar amb això dels blogs, vaig decidir no entrar en aquestes coses i per això no en reparteixo. Però ja saps que en penso del teu blog, m'agrada i m'hi sento bé per tant no dubtis que crec que te'n mereixes molts de premis.

Gairebé tants com de petons!
:-)********************

sànset i utnoa ha dit...

Nosaltres, sobre això de l'Assumpta, hem actuat de la mateixa manera. Per dos vegades ha estat un "daño colateral"...

*Sànset*

bajoqueta ha dit...

Gràcies guapa!

Jo agafo la part que em toca, la resta és per la gent magnífica que escriu contes cada dia :)

Cris (V/N) ha dit...

Ohhhhhhhhhhhhhhhhh, nois, quin "gustassu"..... GRÀCIES, moltíssimes gràcies per haver pensat en mi, em fa una "ilu" que no us podeu imaginar, així que me l'emporto al V/N per tal que llueixi com Déu mana a la dreta del bloc.... Agrairé allà la vostra magnífica deferència, tot i que aquesta vegada no podré repartir-lo per que, 10 blocs, ja ho he fet dos cops, i em sabria greu "cagar-la", reconec que és una tasca una mica feixuga, però me l'enduc amb tot el carinyo que us tinc i us deixo un sac de petons enormes :) muasssssssss FAMILY!!!!

Thera ha dit...

Gràcies!!! Em fa molta il.lusió que hagis pensat en mi, a veure si poc a poc torna a sortir el sol!
Una abraçada!

Ah! I faré els deures, a veure la meva llista dels 10 blogs...

captaire ha dit...

Moltíssimes gracies. Aprofitaré per donar un cop d'ull als altres blogs, que alguns no els conec.

Assumpta ha dit...

Míra-la ella que contenta està!!! :-DDD

Ben merescut, xiqueta!! ;-))

Però t'oblides dir que també ets Presidenta Xunga, que això té molt de valor i no tothom ho pot dir ;-))

Repeteixo les paraules d'en McAbeu (home savi) i t'envio (us envio a tota la family) un sac de petons! ;-))

Assumpta ha dit...

Jejeje he anat a ca l'Estrip a deixar un missatge... M'agrada fer aquestes coses... em sento ben bé com quan anava al cole :-DDD

(Un missatge amb enllaç autoteletransportador directament cap aquí i tot)

Assumpta ha dit...

Per cert (sí, torno a ser jo... jejeje) ja que estàs amb el tema premis, passa pel blog de C@ts a ajudar-los a "desglossar" una mica el premi al C@ts-Temàtic, dona, que segur que tu tens idees :-))

http://premiscat.blogspot.com/2010/04/categories-noves.html

I si el que passa és que els que ja s'han proposat són els que tu diries, doncs els pots repetir, els més votats seran els escollits :-))

I no puc evitar dir: AMUNT MALLORCA!! :-DD

estrip ha dit...

Ostres, moltes gràcies per pensar en mi. Quina il·lusió més gran! Jo també aprofitaré per visitar alguns d'aquests premiats que encara no conec.

No sé que et deu passar si no pots escriure al meu bloc. No tinc exclòs a ningú? Que et diu exactament?

sargantana ha dit...

uaauuuuu!! quina iluu!!!
moltes gracies, bonica
em fa molt de goig esser a la teva llista. Avui m'habia llevat aviat i desganada i has canviat el meu anim. tenir el teu reconeixement i la teva amistat ja es un premi; pero aixis i tot m'emporto aquest cap al blog..jajaja
molts petonets i gracies de nou

Thera ha dit...

Per cert, m'he fixat que una de les teves lectures ha estat 'El Déu de les petites coses', és una de les meves lectures preferides!! Me'l van regalar i em va encantar, és un llibre que no oblido mai!

kika ha dit...

moltíssimes gràcies, kudi! és un detall molt bonic. m'ha fet molta il·lusió i m'asseguraré que llueixi bé al meu blog :-)

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Guapa! Moltes gràcies!
Hem trigat una mica en passar a recollir-lo, però en presumirem amb molt d'orgull i el difondrem atorgant-lo a 10 blocs més.

Petonets!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

no es poden repetir els premis, no? què difícil!!!

Desdemicordilleradelosandes ha dit...

que bonito premio!! me sonrojas ...y e ido aprendiendo , con tropiezos y aciertos y comparto un pequeño espacio en mi vida.
besotes y gracias!!