divendres, 5 de març del 2010

De toros, polítics, filosofs i altres animals

No sé vosaltres, però a mi m'escandalitza saber que estic pagant als nostres polítics perque discuteixin sobre això, que al final acabarà en fum...

Veient aquests dies tanta "feina" al Parlament, em vénen al cap algunes preguntes:

De debó que importa tant prohibir o no les corrides de toros?
De debó que no hi ha debats més importants per la societat en aquests moments?
De debó que cal portar al Parlament filòsofs que realitzen comparacions idiotes? (si a vosaltres no us sembla idiota comparar els Toros amb l'ablació femenina, d'acord, però a mi em sembla absurd i de mal gust...)
De debó que només és una qüestió de respecte als animals i no de debat identitari? (vinga, abolim els Toros perque fan mal als animals, però els Correbous que no ens els toquin, que els respecten molt als toros... va, home, va!)

A mi, tot això em sembla una solemne BAJANADA.

Podrien estar debatent sobre allargar els permisos de maternitat i equiparar-los a altres països europeus.
Podrien debatre sobre la necessitat real de conciliar família i treball.
Podrien debatre sobre la necessitatde modificar uns codis, lleis i normes que només afavoreixen la sensació d'inseguretat i d'injustícia.

Però no.
Aquí el que interessa són els toros.
Un debat mooooolt interessant. I que podrà aportar solucions a grans problemes socials, sí senyor.

Com deia un amic meu: ... som un país de pandereta...

*Vull aclarir que el que no em sembla bé és que es debati tot això al Parlament, gastant un munt de temps i sobretot de calers, no el debat en sí mateix.
Per mi és com si el Parlament debatés la prohibició o no del Circ, la prohibició de vendre cerveses no autòctones, o la supressió de la Y o la K de l'alfabet català... tots debats de barra de bar o de sobretaula , però no per portar al Parlament... ep, crec jo!

4 comentaris:

Thera ha dit...

Penso com tu. Quina manera més poca solta de malgastar els diners, mentres uns debatint temes de sobretaula s'omplen les butxaques i la feina resta per fer. Com si no hi hagués temes per posar damunt la taula dels qui ens pretenen governar. Tot plegat és força patètic i només els interessen els vots. Clar, per seguir cobrant i no fotre res!!! Salut!

McAbeu ha dit...

Cada vegada la política està més lluny del que la gent espera dels polítics, ells viuen al seu món que cada vegada més es veu que no és el nostre i encara diuen que no entenen la "desafecció creixent". :-P

Petons!! :-)

sargantana ha dit...

es desesperant...
mes valdria que busquesin sortides a la crisi, o la fam que pateix molta gent
pero tinc la sensacio que la culpa es nostra
tenim el que ens mereixem!

ep..molt afavorida al dibuix del altre dia..jijijijij

nanittttt!!

Unknown ha dit...

ja saps que coincidim en moltes coses, però en aquesta no.
La feina dels polítics és debatre. Per això cobren. M'estimo mes que vagin al parlament a debatre "xorrades" que no pas que no hi vaig. És la seva feina!
a part que si estan debatent això és per que se'ls ha demanat que ho facin. Fa molt de temps que es recullen signatures per a dur aquesta discussió al parlament. Com a signant del manifest espero que aboleixin aquesta tortura irracional d'una vegada per totes. i que deixin de dir que forma part de la nostra cultura i tradició.
Ja està bé!

potser on vius tu no va arribar la campanya per signar, però t'asseguro que per les comarques barcelonines fa un parell d'anys que es recullen signatures per arribar a tenir aquest debat. BENVINGUT SIGUI!