dimarts, 5 de gener del 2010

"A pale blue dot" de Carl Sagan

Tinc una amiga que aprecio molt. No ens coneixem gaire en persona, però sabem coses l'una de l'altra que potser no hem dit a gaire ningú. No vivim gaire lluny, però ens hem vist molt poquet; en canvi ens hem escrit molt. No és una amiga d'infància, però em sento més propera a ella que de molta altra gent que conec de fa molt temps.
Aquesta amiga, fanàtica de Sagan, em va fer un regal preciós ara fa un temps, i des d'aquí el comparteixo amb vosaltres.



5 comentaris:

kika ha dit...

llegir el lllibre de carl sagan 'a pale blue dot' em va induir a comprar un poster d'un quadre de le via lactea, on el sistema solar hi apareix com un puntet al mig del quadre. des d'aleshores que el tinc penjat al quarto, i em serveix per a pensar en lo insignificants que som quan les preocupacions s'em fan grans :-)

Thera ha dit...

Feia temps que no en sentia a parlar de Carl Sagan, sempre n'he estat una admiradora, i és que sí, som tan petits i insignificants!! Salut!

I avui a gaudir d'una nit màgica i plena d'estels!!!!

Desdemicordilleradelosandes ha dit...

a mi tambien me gusta sagan , me acuerdo que cuando niño veia su programa cosmo , si hasta la melodia la recuerdo , creo que era de vangelis .
lindo video no lo conocia.
me gusta mucho la astronomia . Aqui en Chile, tenemos la cruz del sur . ustedes la osa mayor y menor . En las tardes , la primera estrella que aparece es martes , y en agosto en la cordillera se ve jupiter , es tan bello reconocer las constelaciones y las estrellas.
besos!!

Assumpta ha dit...

La bellesa de l'univers... i nosaltres ens ho anem carregant!!

Podríem demanar als Reis uns polítics una mica més concienciatas.

I bé, som petits, però importants, eh? :-))

assumpta ha dit...

Carl Sagan, un mestre!
Caldria recordar-lo més sovint.
De moment, de món només en tenim un (sort, que si no encara espatllariem els altres) i sóm nosaltres qui l'hem de cuidar. Darrera nostre han de venir molts encara, oi?
Petonets ben dolços en aquesta màgica nit!
=)))