dimecres, 6 de gener del 2010

Amic Invisible Blocaire: el meu regal per tu

Estimada amiga invisible blocaire,

si per alguna cosa m'agrada participar en iniciatives de blogville és perque puc anar coneixent els personatges que en formen part.
Haig de reconèixer que no et coneixia, i m'ha sorprès gratament el teu blog, per eclèctic, fresc, divertit, amè i també un pèl surrealista, perquè no dir-ho.

Les pistes? Dona, em sembla que no eren gaire difícils, hehe:

Pista 1 : Els colors bàsics del meu blog són vermell i gris... Tu ara estàs en una etapa vermella, veritat?
Pista 2 : Guapos aquesta col·lecció de personatges interpretats per en George Clooney... Ja sé que vau trencar, però sempre queda alguna cosa, no?
Pista 3 : Podries haver triat ser presumida i escombrar una escaleta... però no! Vas decidir decantar-te per en Walt.
Pista 4 : La "refinitiva", no?

Doncs sí, Rateta Mickey, ets tu!

I ara t'haig de confessar una coseta, en veu baixa, ara que no ens sent ningú... : Mira que ets complicada de regalar, eh?... hahaha

Primer havia pensat de fer-te un collage de fotos del nostre estimat George ( sí, dic "nostre" perque confesso que a mi també em va captivar durant un temps) ...
Però vaig pensar que remoure el que ja no és, dóna mal rotllo...

Després vaig pensar a regalar-te un llacet enooorme de color vermell, perque te'l posessis a la cueta o al cap... celebrant que estàs en una etapa d'aquest color!
Però vaig creure que potser seria poquet...

I per últim vaig decidir-me, i vaig pensar que seria xulo regalar-te un trosset de les bandes sonores de dues pel·lícules que t'agraden i que coincideixo plenament amb tu (haurien de ser obligatòries... dues petites obres mestres!)
Així que, aquí tens el meu regal ( i al final, també hi ha dos bonus, hehe):

Lost in translation, de Sofia Coppola



La vida secreta de las palabras, d'Isabel Coixet (a mi m'agrada més "Hope there's someone" d'Anthony and The Johnsons, però ara mateix em porta records difícils... per un dia com avui, millor My Skin!)



BONUS REGAL




5 comentaris:

RaT ha dit...

oooohhhhhhhhhhh!!! però OOOOOOHHHHH!!!! OOOOOHHHHHH!!!!! M'ENCANTEN ELS MEUS REGALS!!!!! oooooohh... estic super emocionada!!! Lost in Translation a aquestes hores... el George mirant-me de reüll (si que ha estat dur el trencament, si)
Tot, tot, tot m'ha agradat molt!. Però molt. Moltes gràcies.

El veí de dalt ha dit...

L'has encertada de ple, nano! La RaTeta surrealista? Nooooo. La música, preciosa. I el llacet! No tardarà ni re pel replà ara. Estarà insuportable!

Elfreelang ha dit...

Molt macos els regals!

Alepsi ha dit...

Uhm,,,,, el més maco l'últim... el segon bonus! xDDDD

Laura ha dit...

Doncs a mi em fa molta gràcia el llacet... ja me l'imagino amunt i avall amb ell posat per donar-nos enveja, com diu el Veí! :-)