dimarts, 17 de març del 2009

Un pessic de blogs: escriu!

Començo una nova secció, inspirada en el que fa en Tibau els diumenges, on vull enllaçar en aquest blog un post que m'hagi agradat per algu motiu especial, d'algun dels molts blogs que segueixo.

Avui, enllaço amb Amb ulls de sargantana, un recull d'experiències sensorials, emotives i sensitives que em té captivada. Si a més, hi sumem que és de la meva terra... un encant de blog!

Què m'ha agradat del post sense títol d'avui?
Doncs que descriu exactament el que em succeix molt sovint (últimament massa, tot s'ha de dir), i que acaba essent, com diu algú en els comentaris, una catàrsi per la meva ànima.
M'ha tocat la fibra, i crec que pot agradar a molta gent.
Espero que sigui així.

2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Quina rao que tens en triar el blog , ja estic ensargantanat :)

sargantana ha dit...

moltes gracies, primer per prendre-us la molestia de visitarme, i despres per la vostra valoracio.

pero he de dir en descarrec meu, que aquets escrits no son propis, son *retallets* que vaig trovant i que m'alimenten l'anima d'alguna manera, a voltes no se ni de qui son..pero per mi l'important es el que diuen i com ho fan.

em va criar una *rateta de biblioteca* i em va ensenyar a llegir i a estimar les lletres, pero encara em queda molt cami fins a poder escriure per mi mateixa...fins a saber expresarme com molts de vosaltres
de tota manera, si no us fa res...seguire per aqui, aviam si *se m'enganxa* alguna coseta...jejejej
petons de sargantana ;-)