dissabte, 6 de setembre del 2008

Bolquers fora!!!

La Clàudia ja és una nena gran, i ja no porta bolquers des de fa una setmana.

Tot ha sigut molt més fàcil del que em pensava (la veritat és que m'estressava jo soleta) i ara ja només porta bolquer a la nit, i aquesta setmana també a la migdiada (tot i que es desperta amb el bolquer eixut).
La veritat és que ens ha sorprès molt, perque pensàvem que encara no estava preparada... i ves per on, estava més preparada que nosaltres!
Jo sempre he pensat que el bolquer li treuria quan la veiés preparada, independentment de si ja tenia 2 anys, si era estiu i passant del que em digués la gent. De fet, no sabia si ho provaria abans de tornar a la Llar o un cop ja hagués començat, i mira, ha sigut abans.

El pipí l'ha controlat desseguida, i la caca ha costat un parell de dies de calces brutes, però sembla que ara ja ho té tot sota control.
S'aguanta molt el pipí, i no sé si és gaire bo. Moltes vegades l'hem de subornar perque faci pipì (si no en fas no podem sortir, no podrem anar a casa la tata, i cosetes així), però ja porta 6 dies que no se li n'escapa cap!
Avui fins i tot s'ha llevat al matí amb el bolquer sec!

Ostres tu, realment se m'està fent gran la noieta...

(... i no sabeu com n'estan de contentes les nostres butxaques...)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Felicitats Clàudia per aquest gran pas!!!La veritat és que és un GRAN pas!

La Laia ha complert els 2 anys a final d'agost i a la nit ja fa dies que s'aixeca seca... però encara no la veig preparada -és el que tu dius, a vegades ens fa més ànsia a nosaltres que a elles-
Tot arriba oi?

Un petó!