dimarts, 26 de febrer del 2008

Cantem tots junts

No sé vosaltres, però jo no recordo pas tantes cançons infantils de quan era petita. Vull dir les de veritat, les clàssiques, les de tota la vida (per tant queden descartades "bola de drac", "Arale", "marco" i d'altres que recordem tant bé...).
Això ho explico perque ahir la Llar d'Infants ens va deixar el cançoner perque ens el quedéssim un parell o tres de dies i aprenguéssim les cançons que canta la Clàudia allà.

Em vaig sentir poc mainadera... no en coneixia la meitat! Ni en Jordi, off course...


Total, que he hagut de fer una recerca per internet de cançons infantils, almenys per sentir-ne la tonada, perque, vale, ens deixen la lletra, molt bé, però jo no sé llegir les notes, i per tant allò em semblen quatre taques escampades per allà....


Per cert, que vosaltres tampoc us n'escapareu... que us les penjaré...

4 comentaris:

MaryMoon ha dit...

Mmmmm la meva cultura musical infantil no passa del Sol solet i El gegant del pi. Ho tenim clar...

Kudifamily ha dit...

Tranquilaaaaaa...sóc una dona de recursos....
Ja tinc el cançoner preparat per vosaltres!!!!
Prepareu-vooooooos!!!
Juas juas...ja us veig: en Carles en plan "pofezioná coralero" i tú d'acompanyament!!!!

Carbassona ha dit...

Com sou ehhh, ara rai que el senyor Google sap moltes coses i de cançons i cançoners també, per tant no patiu, que quan fa falta només cal buscar-ho.

Carbassona ha dit...

Ahh per cert a veure si m'afegeixes a la llista de pàgines web, del blog ehhh, ja està bé, home...