dissabte, 18 de desembre del 2010

Sóc tieta!!!!

Ja us vaig dir fa uns mesos AQUÍ que seria tieta, tot i no tenir germans (coses dels graus de parentiu... el fill del meu cosí és el meu nebot, per taaant, jo sóc la seva tieta!)

Doncs avui ha nascut en Roc!!!
I sóc tan feliç...
No paro de plorar... les emocions són moltes aquests dies, el record del meu pare és viu i l'arribada d'en Roc encara me'l fa més present, ja que el meu pare estimava molt el seu pare.

Però la felicitat guanya, i estic contenta, i les llàgrimes són la majoria de felicitat!!!
Quin regal de Nadal més bonic!!!

Estic molt orgullosa de l'Ari i l'Albert, per tot: per la valenta decisió de tirar endavant aquest embaràs tot i arribar a contra-peu, per com ho han encarat tot, per com s'estimen i per com sé que estimaran aquest vailet, per com han compartit aquest moment deliciós, per com s'ha emocionat i m'han fet emocionar...

Estic contenta. Molt.

Trepitja fort, Roc.
Trepitgeu fort, familia.

5 comentaris:

McAbeu ha dit...

Moltes felicitats!!!

Me n'alegro MOLTÍSSIM d'aquesta notícia que et fa posar tan contenta i que fa que les llàgrimes de felicitat guanyin a les altres.

Envia-lis de part meva una gran abraçada als pares i queda-te'n una altra per tu. :-)****

Assumpta ha dit...

ENHORABONA!!!

BENVINGUT, ROC!! Et desitjo que siguis un nen sa i feliç i tota la sort del món pels teus pares!! :-))

Aquesta cançó m'encanta!! Aquesta i el Valset dels Pets són... uaaaauuu

Anònim ha dit...

Com sempre...genial!!! Muà, muà i muà! Gràcies!

I com que no sé que passa amb el meu compte de google i per que ho sàpiga tothom...anónima de mí...jo, tia de la Maia, soc l'avia d'en Roc!!!!! Buff, com m'empleno la boca!

Garbí24 ha dit...

Veig que auasi has sentit en propies carns els dolors del part......
felicitats.....

rits ha dit...

moltes felicitats!!!!