dijous, 14 d’octubre del 2010

El primer... i els que segueixen...

L'altre dia la rits em va fer envegeta amb la foto del seu post, jeje (cuida't molt, cuca)



Aquest és el primer oriol (o ou de reig) de la temporada. I com aquest en vam trobar una trentena més (els meus sogres ja havien fet feina uns dies abans...), a part d'algun cep

A la paella amb quatre salsitxes i ceps.... mmmmmmm, un sopar de reis!!!

I uns dies després, anant a buscar perdius i faisans, en Jordi i el seu pare (i després s'hi va afegir sa mare) van trobar tres cistells grossos ben plens de rovellons... unes 6 caixes com aquesta:


(la foto la va fer la Tia Rosa, que li he robat... jejeje)

7 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

naltros estem massa avall, encara no han sortir, els bandidos!

Paicència... i enveja!

*Sànset*

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Cap a quina hora us va bé que passem?

Garbí24 ha dit...

Aquest any pinta bé de moment.....ja n'he menjat varies vegades i dissabte cap a bosc de dret.....de fet el tinc al costat

marta ha dit...

mmmmm.... quina bona pinta... ja els veig amb all i julivert....

gominola ha dit...

L'altre dia vaig anar a buscar bolets i jo també vaig trobar un ou de reig, però cap rovellò.....
A mi m'agrada molt anar a buscar bolets, però mengar-me'ls, ja és una altra cosa.....

rits ha dit...

quin bé de déu de rovellons!!!! quina enveja!!!!!!!

crec que el dia que trobi un ou de reig em desmaiaré de l'emoció!! sóc així de pixapina!!!

Thera ha dit...

Ohhh!! Ja en sento la flaire!!