dimarts, 28 de setembre del 2010

La meva nova joguina...



És el meu regal avançat de cumpleanys (d'aquí un meset), sant (que no en tinc, però bé...), Tió, Reis... i el que faci falta durant un bon temps... o això diu en Jordi!!!

La veritat és que en necessitàvem una, després de la defunció sorrenca de la compacta que teniem. I no només per fer fotos familiars, sinò també per un petit projecte que tinc entre mans (i que ja us explicaré quan el tingui a punt).
I jo sempre havia volgut tenir una càmara reflex.
Però les coses no estan gaire "boyantes" que en diuen, i per això no ens decidiem.

Avui hem trobat una oferta molt bona, just després de saber que cobraria uns diners que tenia pendents... (que abans de cobrar ja estan gastats, buf...), així que...

preeepareeeu-voooos!!!

8 comentaris:

zel ha dit...

EM FAS UNA ENVEJA...QUAN PUGUI JO SERÉ LA SEGÜENT!

Assumpta ha dit...

Uaaaaaaaau!!! Això sí que és una càmera bonica!!! :-))

Quan temps fa que m'agradaria tenir-ne una així!!...

Noia, entre aquella màquina de cosir preciosa que ens vas ensenyar fa temps i aquesta càmera, ja pots estar ben contenta :-)

La meva és petitona... és una Canon, això sí, que diuen que té molt bona òptica, però petita. Mira, exactament és aquesta:

http://www.spreefree.co.uk/catalog/images/Canon_IXUS70_Silver.jpg

Ara just ha fet tres anys que la tinc perquè la que tenia es va espatllar de cop (no era digital) feia set o vuit anys que la tenia i un dia, a mitja visita a una casa modernista, es va espatllar, quan la varem portar a arreglar, doncs ens van dir que costaria més la reparació que una càmera nova... com justament era el mes d'agost, doncs també es va convertir en regal de sant :-)

Amb aquesta ja t'asseguro jo que podràs fer molts millors fotos que jo (responent a la pregunta que m'has fet al meu blog sobre les macros) ;-))

Assumpta ha dit...

Ai... una de les darreres gracietes de Blogger, a part de menjar-se comentaris, és tallar els enllaços... així que ho posaré bé :-))

La meva és aquesta

Cris (V/N) ha dit...

ole ole i ole, ara a gaudir-la, jo farà aviat un any que la tinc, i quin canvi tot plegat, us encantarà!!!! Fa video també? amb els nanos és una opció fantàstica, esperem veure la feina eh?
petons!!!

sànset i utnoa ha dit...

Uala!

Nosaltres fa temps que en volem una, però el senyor Crisi no ens ho permet. Cagoncoi!

P.S. Gaudeix-la!

*Sànset*

Mireia ha dit...

A mi també mela vam regalr pel meu cumple fa més d'un any i estic encantada. Tot i que tampoc deixo la compacte de banda , que van molt bé per portar a sobre sempre. la meva compacte és similar a la de l'Assumpta i va genial. La rflex ja necessita de més pràctica. A veure si en veiem algunes fotes

A disfrutar-la!

Carbassona ha dit...

Ets una bruixa, jo quan pugui en caurà una com aquesta, que en tinc unes ganes, tot i que la que tinc no em puc pas queixar...

sargantana ha dit...

ualaaaaa
quina enveja!!
jo en vull unaaa!!!!
buaaaaa!!

be..si al menys ens ensenyes les afotos...jajajajajaj