dilluns, 19 d’abril del 2010

Passeig solidari


Diumenge al matí tota la familia vam anar al 7è PATsseig Solidàri que es fa a Empuriabrava cada any i que reuneix fons per la lluita contra el càncer.
El PATsseig és una marxa popular organitzada en benefici de la Lliga Catalana d'Ajuda al malalt del càncer- ONCOLLIGA , i que es fa en memòria de Patricia Augé, una pluriesportista de la zona que el 2001 va morir a causa d'aquesta malaltia.
Es fa una passejada, que pot ser a peu (12km) o en bicicleta (22km), i després hi ha la possibilitat de dinar tots junts.

Nosaltres només vam fer la passejada, i ens vam inscriure tots quatre (5€ per cap), encara que el petit no tenia perquè pagar, però la causa s'ho val.

Vam anar al nostre ritme en una diada preciosa, amb sol i una brisa fresqueta que anava d'allò més bé.
Anant amb els petits, vam fer un xic de marrada i a la fi vam fer 8,5km dels dotze que eren. No està malament, no? Penseu que la Clàudia es va portar súper bé, ja que va caminar ben bé uns sis quilòmetres a peu! (la resta els va fer al cotxet, mentre en Lluc estava a la bandolera, i en braços del papa, ella també amb la bandolera).
Per cert, un apunt: la bandolera me l'havia fet jo el dia abans, del foular que ja tenia, gràcies a les anelles que em va regalar la Glòria. Ja us explicaré com la vaig fer i què tal va.

En resum, vam passar un bon matí, contents i emocionats (la mama no va poder contenir l'emoció mentre li explicava a la Clàudia que caminàvem per fer que gent que estava malalta com ho havia estat l'avi Toni es pogués curar, i que l'avi devia estar ben content al cel mirant com estàvem caminant per ell...)



7 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

Noia, amb l'últim paràgraf m'has emocionat!

M'encanta la iniciativa i que hi haguessiu participat en família! Jo sóc voluntària de l'associació de nens amb càncer, i la veritat és que són coses que fas de tot cor.

Felicitats per la Clàudia, que es va portar molt bé!

Per cert, m'encanta aquesta bandolera!

Un petó

Utnoa

GLORIA DSN ha dit...

oohhh,Que guai! vaig pensar molt amb vosaltres aquest dia, a mes quin dia tant maco!!
Que guai la bandolera! ja tenia ganes de que le fecis, jeje. La Claudia devia estar supercontenta de poder-hi anar! :D
Molts petonets guapiiisima!!

Thera ha dit...

Una molt bona iniciativa! Aquesta sí que és una bona manera de fer quelcom útil el diumenge pel matí, a més són valors que es pasen dels uns als altres :D

Assumpta ha dit...

Una iniciativa molt maca ;-))

M'encanta lo guapíssim que està en Lluc amb la gorra!! Està genial!! :-))

sargantana ha dit...

aixo si que es un cap de setmana aprofitat!
esteu molt xulos.;-)

sànset i utnoa ha dit...

Quina gran iniciativa.

Passar un bon matí i poder ajudar és molt lloable.

Amb l'última paràgraf, m'he quedat com la Utnoa.

*Sànset*

marta ha dit...

Ei!!

MOlt bé família! Quina gran iniciativa...

Petonets