dimecres, 14 d’abril del 2010

"La Carretera", de Cormac McCarthy


No és un llibre de por.
Ni un llibre de terror.
Però us ben juro que mentre el llegeixo els calfreds recorren el meu cos.
Puc sentir l'angoixa, el terror i la incertesa que senten pare i fill travessant aquesta terra inhòspita.
Em trobo totalment immersa en la grisor que McCarthy descriu contínuament en aquest món apocalíptic.
I totalment emocionada per l'amor infinit del pare cap al seu fill, en unes circumstàncies tremendament hostils. (Serà capaç? Podrà fer-ho, si arriba el fatídic moment? Trobarà dins seu la porció d'esser inhumà necessària per poder-li manllevar la vida per salvar-lo?)
És un llibre brutal.
En tots els sentits.

Sincerament, el vaig començar a llegir fa dos dies no gaire convençuda que m'agradés...
(Continuo dient que els llibres m'escullen, i aquest ho deu haver fet per alguna raó... no sé quina, però segur que hi és)

7 comentaris:

MaryMoon ha dit...

Et crida el llibre perquè en el fons estàs desitjant anar al cine a veure el Viggo Mortensen a la peli...
(Bon dia!)

Thera ha dit...

Li seguiré la pista... No el coneixia.

McAbeu ha dit...

Jo tampoc el coneixia. Quan vaig veure el trailer de la pel·lícula la vaig catalogar com de "massa desastres" i estic en una època que aquest tipus de pel·lis m'avorreixen i no m'interessen. Com sempre, el llibre segur que va més enllà.
Petons! :-)*

Kudifamily ha dit...

Ara us en fotreu, però jo ni sabia que havien fet la peli...
I no us ho perdeu: la portada del llibre ARA he vist que és la caràtula de la peli... ja em semblava a mi que el barbut el coneixia jo...

... desastre que és una...

:-D

Unknown ha dit...

ui el viggo Mortensen... jo també l'aniria a veure! (i això que fa com 5 anys que no vaig al cine!)
M'apunto el llibre!

sànset i utnoa ha dit...

bona recomanació.

L'apuntarem a la llista!

*Sànset*

bajoqueta ha dit...

És dur és dur...

Esperem que t'hagi cridat per una cosa bona :)