dilluns, 8 de febrer del 2010

Lostitzada


Porto uns dies fent una marató nocturna de Lost, per arribar a demà i poder començar la sisena i última temporada!

Vale, vale... ja sé que alguns ja l'heu començat a veure... però no em digueu res, d'acord?

He decidit que seré bona nena i veuré la última temporada quan toca, vull dir setmana a setmana, segons la facin a la tele. Com la primera...

Em vaig enganxar a la sèrie durant la primera temporada, quan la van fer per La 1. La segona temporada la vaig trobar ja començada i em vaig perdre, gràcies al maltracte que li van dispensar des de Televisió Espanyola. Llavors no tenia ADSL i no podia veure els capítols per internet.
I me'n vaig oblidar.
Al cap d'un temps m'hi vaig reenganxar altre cop, i vaig baixar-me les temporades senceres. Aquesta vegada em va frenar la malaltia i mort del pare. Després no tenia esma de res, i l'embaràs tampoc ajudava. Amb el naixement d'en Lluc i el seu caràcter, era impensable tornar-m'hi a posar.
Ja m'estava resignant a perdre'm el final dels finals, quan vaig decidir que no podia ser, que no me'l podia perdre... i aquí em teniu, aprofitant (sé que alguns direu "malgastant") les nits per veure'm les dues últimes temporades que em faltaven.



(m'encanta aquesta promo... i pel que sé, als creadors de la sèrie també, ja que la consideren la millor promo del món)

No vull convèncer a ningú, però no em puc estar de recomanar a qui no l'hagi vist que la miri. L'enganxarà, segur.
Hi ha sèries i sèries, però aquesta és La Sèrie.
La millor.

No em busqueu demà a la nit.
Namaste!
;-)

16 comentaris:

McAbeu ha dit...

Bon dia!
A mi m'ha passat una cosa semblant amb aquesta sèrie.
Vaig començar a seguir la primera temporada i em va agradar molt però per cosa d'horaris la vaig deixar de veure i no he vist ni un capítol de la 2ª, 3ª i 4ª temporada.
Fa unes setmanes un amic sense ADSL i tan "lostitzat" com tu em va demanar que li aconseguís la 5ª temporada i, ja que la tenia a mà, m'hi he tornat a enganxar.
Com que de les temporades anteriors només he vist un resum (el capitol 00 de la temporada 5) hi ha coses que se m'escapen però la vaig seguint sense gaires problemes i ja tinc ganes de començar a veure l'última temporada.
:-)****

Garbí24 ha dit...

I al sentir que es tant adictiva he refusat veure-la, no m'agrada està enganxat, ja ho vaig fer en altres series més antigues i passo de començar a gravar capitols i buscar temps per veurel's.
Només miro una seria si es de pocs capitols, o que no tinguin res aveure un capitol amb l'altre.
De totes maneres que vagi de gust!!!

Thera ha dit...

Déu-ni-dó amb el que coincidim tu i jo!! Jo em reconec totalment addicta a la sèrie. A casa ja tinc a tothom avisat, dimarts vespre desconnecto i em poso al sofà, totalment endollada a la tele!!!!

Jo no m'he perdut cap capítol, tot al contrari, la majoria els he vist dos i tres vegades... ejem,:P

kika ha dit...

jo em vaig veure tota la serie seguida. de dos a tres capitols diaris, quasi cada dia.
despres em va tocar esperar... pero aquest cap de setmana ja he comencat la sisena temporada.... i no us explicare res... pero ja tinc ganes de veure el seguent capitol.
dema potser repetire el primer a la cuatro... vici, vici, vici!

per si us interessa, aqui es poden trobar els capitols subtitulats en catala

http://lostperduts.blogspot.com/

captaire ha dit...

Vaig començar a veure la sèrie el juliol del 2009. Em van regalar els DVD de les temporades 1 i 2 pel meu aniversari. Poques setmanes després em vaig comprar les temporades 3 i 4. Estava completament enganxat.
La 5a la vaig anar veient per la FOX (via Imagenio), i ara que acaba de sortir a la venda també la compraré.

Ja he pogut veure el 1er capítol de la 6º, el pots trobar amb subtítols en català aquí:
http://lostperduts.blogspot.com
i puc dir que és un capítol doble BRUTAL!!!
Demà el tornaré a mirar ja doblat.

Mireia ha dit...

A casa també estem bastants enganxats, però no ens vam enganxar fins aquest estiu . Ara estem esperant en candeletes que arribi demà

Assumpta ha dit...

Uhmmmm... doncs... jo no n'he vist més que algun trosset. Vaig veure quan ho anunciaven la primera vegada de totes i deien que havia tingut tant d'èxit als EUA però a mi no m'anava bé l'horari... no sé per què, potser mirava alguna altre cosa (?)

Va d'un accident d'avió i hi ha un munt de gent perduts a una illa, oi? :-)

Paraula de verificació "presses"... clar, ara, si et vols posar al dia, has d'anar amb presses jeje

McAbeu ha dit...

Et va agradar el capítol d'ahir? :-))
Jo el vaig trobar una mica lent i encara sort que el vaig veure gravat i vaig poder passar ràpid els anuncis (es fan pesats quan estàs acostumat a veure els capítols sense publicitat :-D), però s'ha de reconèixer que et deixa amb moltes ganes de veure el de la setmana que ve.
A veure si això s'encomana i m'estic "lostitzant" :-DD

Thera ha dit...

Per a mi es resumeix amb una paraula: Brutal!!!

Kudifamily ha dit...

Jo no sé si eren les ganes o què, però no se'm va fer pas lent! La me.. són els anuncis, com tu dius... i el fet que quan en Lluc plora, no puc posar el "pause", jejeje... em sembla que me'ls baixaré...
(entre nos: jo no sé si podré esperar, jeje)

Sóc de la opinió de la Thera: Bru-tal!
I trobo que ara encara s'obren més possibilitats... i les incògnites es multipliquen!

Heu entrat mai a Lostpedia? Us ho recomano!

Unknown ha dit...

jo sí que estic enganxada!!!! se m'ha fet tan llarg aquest any d'espera...
i no, passo d'esperar a que ho facin per la tele, doblat, amb anuncis... no...
no volien globalització? doncs que globalitzin... que ho estrenin de debó al mateix temps. Que globalitzar no només és posar quotes als xinos i esclavitzar als indis!

Martí ha dit...

Tal i com diu la Mireia, tot i que haviem vist algun capitol anteriorment, ens varem decidir a mirar-la quan la va agafar Cuatro i la va emetre a hores normals. Des de llavors, estem ben enganxats!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

(tinc tres capítols de la temporada nova. Si no te'ls vols baixar, te'ls passo via Dropbox)

M.

sànset i utnoa ha dit...

Tremenda, nosaltres hi estem enganxadíssims!

*Sànset*

bajoqueta ha dit...

Noia que estic mega-liada entre cuina i contes i no faig gaires visites als blogs :(

Jo la recomano molttttt molttttt moltttt i això que de vegades vaig més perduda que menos jajajaja

Desdemicordilleradelosandes ha dit...

Claudia , no entendi bien , ¿que padre partío ?. se me apreto el alma ....el tuyo , de quien??
Yo aun no logro ver la 5ta temporada , por los mismo motivos que tu , los niños.
A ver si logro verlas completa ahora besotes