dissabte, 27 de febrer del 2010

De bosses, bossetes i més...

Aquest mes de febrer m'he dedicat a cosir algunes cosetes.

Li he fet una bossa a la Clàudia per portar els colors i els llibres i llibretes per pintar quan marxem fora de casa. Està ben cofoia amb la seva bossa!



I per mi, un bolso ben xulo, amb cremallera (amb la que m'he hagut de barallar molt, però al final he guanyat jo!). Encara no l'he estrenat perque em fa cosa fer-lo malbé... sí, ja m'ho podeu dir... toooontaaaaa....



Els tutorials els he tret de la xarxa, com ja vaig dir, hi ha un munt de gent que penja desinteressadament aquests tutorials perque tothom qui vulgui pugui fer-ho.

També tinc a mig fer un petit quilt per una amiga...



I mil coses més que no puc dir, però que ja estan a mig preparar...





En fi, que m'estic divertint molt amb la màquina de cosir!!!

Pssst, tieta, tindràs on escollir ;-)

10 comentaris:

rits ha dit...

oooh, quina passada!!!
t'han quedat fabulosos!!

ja em passaràs algun link amb tutorials, m'estic iniciant en el món de la costura fent una bossa,...espero poder penjar el post ben aviat!

m'encanten les teles del teu bolso!!!

Assumpta ha dit...

Genial!!! :-DDD

Em fas venir ganes de tenir una màquina de cosir!! no n'he tingut mai cap... (a veure si em toca la primitiva d'una vegada!! jeje)

La bossa de la Clàudia és tan bonica!! Imagino que contenta ha d'estar tan requetefemenina que és ella!!

I la teva bossa!! Fes el favor d'estrenar-la, dona!! jaja a veura si faràs com la meva sogra, que li he fet draps de cuina de punt de creu i no els fa servir perquè té por que se li facin malbé!! Ooooh!! però si per això són!! jajaja :-DD

El quilt va amb nen inclós? ;-)) Mira que arriba a estar guapo aquest gatet que es passeja per aquí!!

Els log cabin, maquissims!! Noia, ets una ARTISTA!! :-DD

Carbassona ha dit...

Nena, quines coses més boniques!!!!!!

marta ha dit...

Nena, quina passada!! Sempre he admirat la paciència per fer aquest tipus de coses... Són maquíssims!

Rosa. ha dit...

Neeena, m'he quedat de pasta de moniato! Buf, quin encert...tot plegat!
No em facis escollir, és imposible, es tot guapísimissim!!!

Vine un dia amb temps a Sant Pere amb mostres de cosetes que has fet i et presentaré a dues amigues, la Montse, que es lo millor de lo millor com a modista i t'orientarà i veuràs la feina tant xula que fà, i la Rosamari, que te una botigueta on ven mooltes cosetes guapes i que si veu les que tu fas, te les voldrà comprar per vendre-les segur. Quedem, ok?

I per cert, no hi has pensat en fer una corbata a en Jordi? Jo crec que triumfaria!

I una línea de corbates i complements, i un Pasarela Cibeles, per exemple?

Abraçades.

♥ meninheira ♥ ha dit...

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pero tú eres una experta! que cosas tan tan bonitas!! :) Y las telas preciosas!


besitos y gracias por el comentario, a ver si pronto tenemos noticias :*

Unknown ha dit...

jajaja! jo també estic a punt per fer uns bolsos! mira m'interessen els teus tutorials! a veure si són millor que els meus! em fa una por...

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Molt bona feina! Per cert, les teles són molt i molt xules, són de Figueres?

GLORIA DSN ha dit...

tiaaaa!! uaaalaaaa! no m'ho puc creure... però com ho has fet? d'on treus el temps, perque jo ja se que aixó son hores eh?, buff, segur que en Lluc t'ha donat un cop de mà, que amb lo espavilat que està.... jeje.
Reina ets un crack, quina passada!

Unknown ha dit...

Ei, jo ja he acabat la meva bossa! l'he penjat aquí: http://petitessatisfaccions.blogspot.com/2010/04/la-foto-promesa.html

saps que penso? que seria divertit fer algun tipus d'intercanvi de teles... a mi me n'ha sobrat un munt d'aquesta de quadres tot i que en vull fer més coses...
seria divertit organitzar un amic invisible amb teles i penjar el que n'ha sortit... (amb un any de termini o així... jejeje)