dimecres, 5 d’agost del 2009

Presentem llibre!!!

Doncs això, que el dia 10 d'agost presentem el llibre Totes les baranes dels teus dits.

I perquè dic "presentem", en plural?
Doncs perquè és un llibre on hi participen diverses persones, entre les quals jo!

Arran de la publicació del seu últim llibre de poemes A la barana dels teus dits, en Jesús Tibau va proposar en el seu blog un concurs en el qual havíem de penjar els nostres poemes on hi aparegués la frase "a la barana dels teus dits". Jo, com en altres ocasions, vaig participar en el concurs, amb un poema dedicat a en Lluc.

La iniciativa d'en Tibau va tenir tant d'èxit que algú va proposar de publicar-los tots, i aquest llibre n'ès el resultat.

I aquí us deixo la invitació de l'esdeveniment, que tindrà lloc el dilluns 10 d'agost a les 20:30h a la web de l'editorial Petropolis http://www.petropolis.cat/

El llibre es pdrà llegir en línia, descarregar en format pdf o bé comprar-lo en format paper (ja us imagineu el que faré jo, no???)

9 comentaris:

McAbeu ha dit...

Em fa il·lusió veure el meu sonet publicat i tenir-los tots junts, una molt bona idea aquesta iniciativa :-)

asd ha dit...

apa noia quina canya, no se d'on trus temps de fer tantes coses!!!!
quina enveja

Garbí24 ha dit...

Molt bona iniciativa i enhorabona per per la teva primera publicació.

Jesús M. Tibau ha dit...

gràcies per participar d'aquesta il.lusió col·lectiva

Carbassona ha dit...

Ho tenies molt callat ehhhh.
Felicitats guapa.

sargantana ha dit...

felicitats!!!
un llibre...un fill....com tenim lo de l'arbre?? jejejej
un peto, macos

bajoqueta ha dit...

Moltes felicitats!

Allí estarem a la presentació :)

Tu, jo i l'Otis ha dit...

ains, que m'havia saltat aquest post! Que xuli!

Petròpolis ha dit...

Moltes gràcies per la difusió, i felicitats per la part que et toca pel llibre!!!