dimarts, 18 d’agost del 2009

Descans (curtet)

M'encanta anunciar-vos que el Planeta Clàudia estarà uns dies tancat per vacances.

Marxem 6 dies a relaxar-nos, que bona falta ens fa després d'uns mesos molt intensos, on la vida i la mort han anat de la maneta acompanyant-nos pel camí del viure.
I no ha sigut gens fàcil conviure amb elles, la veritat...

De moment només us avanço que els quatre estarem molt a propet d'aquí:



I que esperem passejar tranquilament per tots aquests indrets:



Apa, espero que quan torni haureu endevinat on hem anat (segur que els meus cracks del Xarel 10 ho saben desseguida!!!)

Fins d'aquí uns dies!

7 comentaris:

McAbeu ha dit...

Heu triat un lloc molt maco de veritat, quan vosaltres torneu jo també estaré a punt de marxar amb un destí uns quants kilòmetres més al nord.
Que tingueu unes molt bones vacances i fins la tornada.
:-)**

P.S.: Suposo que per posar enigmes al teu blog has demanat els permisos governatius corresponents. No m'agradaria haver de demandar-te per intrusisme professional. :-DDDD

sargantana ha dit...

dons vinga!!
a carregar bateries mainada!!
us espererem amb ganes.
petons!!

Thera ha dit...

Això, a passar-ho molt bé!!! Bon descans!

Garbí24 ha dit...

Si es curt que sigui intens........bones vacances . Uns llocs molt agradables i frescos

Assumpta ha dit...

Apaaaaaaaaa què bé!!! :-)))

Jo he conegut una foto de Vic, com ningú més diu res, em proclamo jo mateixa guanyadora de l'enigma Kudi (encara que no sé si tens els permisos governatius jajaja)

kweilan ha dit...

Bones vacances!!

bajoqueta ha dit...

Que ho passeu molt bé! I que pugueu descansar molt i molt :)