dilluns, 30 de març del 2009

Vocabulari Clàudia VI

Ja fa temps que havia deixat aquest tema, perque la Clàudia parla molt bé, però arran d'alguns comentaris d'amics que el trobaven a faltar i pel fet que de tant en tant la petarda en deixa anar alguna de bona, doncs hi torno.

PACO DONALT (sí... l'ànec es diu Paco pels amics...)

CUATXO MAQUÍN (a mi m'agradaria saber això de "cuatxo" d'on li vé...)



CUCADORA



PÚSSEL



AUVELLA (sí, sí... a lo Cartanyà..)


Val a dir (i no és amor de mare) que per l'edat que té parla molt clar i entenedorament, més que altres nens que van amb ella a la Llar i que ja han complert els tres anyets (cosa que ella farà al juliol).
Però, clar... sempre hi ha paraules que li costen més, o que senzillament les ha après d'oïda i per tant les diu malament...
És que la vida és "difàcil" tal com diu ella...

9 comentaris:

Els del PiT ha dit...

cuatxo?
Això deu venir del "Rasho" que diuen els argentins... (les pel·lícules pirata de "versión latina" és el què tenen, auvelleta nostra ;-) ;)
Tema difàcil d'explicar, però coi us l'hauríeu de menjar abans no demani tenir mòbil, jo no ho vaig fer i me'n penedeixo dos cops al dia...
;-)

sargantana ha dit...

tindreu que buscar un diccionari claudia-kudifamily jejjje
recordo una conversa de dos nenes a la botiga:
-bon dia...voldria una *camineta* per fer punta al llapis
- un moment, la vaig a buscar al *gamatzem*
jejejje
sense anomenar a una nena que no podia trucar a casa perque el telefon era nou i encara no tenia *ratlla*
coi de mainada!!!
petons a tots!!

Garbí24 ha dit...

Lo del paco es genial , proposo canviar-li el nom per sempre , seria un xic més nostre

MaryMoon ha dit...

trobo afaltar la més important de totes.... Cadles!!!!! (per Carles, però la "r" no acaba de sonar prou forta....)

Kudifamily ha dit...

Je, je, je
MaryMoon, que si insisteixes el poso, eh?? Amb la foto corresponent d'en Carles a la bateria, juas, juas, juas

Els del PiT, això de menjar-nos-la ja ho haviém pensat, jeje... (el meu pare sempre dèia això de que quan són petits te'ls menjaries i quan són grans te n'arrepenteixes de no haver-ho fet! ;-) )

Sargantana, això del "gamatzem" ho va dir la nena o ja un de més crescudet? jijiji

Garbi, jo també voto per canviar-li el nom a l'ànec Donald i passar a dir-li PACO, jeje...

McAbeu ha dit...

Ells s'entenen som nosaltres els que fem massa interpretacions. :)
Aprofito el comentari per dir-te que he canviat l'adreça del meu blog, a partir d'ara podràs trobar els meus enigmes a http://xarel-10.blogspot.com/. Si, m'he fet de blogger i ja sóc a la teva llista de seguidors (ja ho era, però no hi constava)

Carbassona ha dit...

A mi també m'agrada la idea de canviar-li el nom a l'ànec, jajaja.
La veritat és que fan molta gràcia, la Júlia també en diu cada una que no vegis, jajaja.
Ai aquestes nenes que guapes que són. ;)

GLORIA DSN ha dit...

jeje, que bona! a més em sona a coses que també diu la Carla jaja.
Per cert m'ha fet gracia l'ultima frase, quin riure, ja me l'imagino.
I en Paco! que bo, juaja

Assumpta ha dit...

Eeeeei!! Pússel!!! ho diu amb una correctíssima pronunciació... EN ANGLÈS!!

(Si la "U" fa mig "U" i mig "A" encara millor jajaja)