diumenge, 31 d’agost del 2008

Unes mini-vacances relaxants

Ja tornem a ser aquí!
Les vacancetes ja s'han acabat, uff... però ens quedem amb l'alegria d'haver-les fet i d'haver-les passat d'allò més bé!!!
Han sigut 5 dies que han passat molt i molt ràpids, amb un temps que ens ha deixat fer moltes activitats i un entorn més que bonic.
Hem conegut gent molt maca, des dels propietaris de la casa, en Kiko i la Montse, passant pel matrimoni de Madrid amb la Irene i la petita que arribarà al novembre, o la parella de biòlegs sevillans que no paraven quiets un moment... L'últim dia vam fer una barbacoa tots junts on el riure va ser el convidat més participatiu!
També ens hem retrobat amb amics molt especials (Esther i Jose, sou increïbles, us mereixeu el millor del món!!) i he pogut conèixer en persona a una noia molt especial per mi (Gisela, nena, en persona encara m'agrades més!!!)

La Clàudia s'ha portat molt i molt bé, si exceptuem la rabieta diària, es clar... que s'ha convertit en el pa de cada dia des de fa unes setmanes ("gajes del oficio" que en diuen, en fi...).

Com us vaig dir, vam llogar un apartament-loft en una casa rural a última hora, i n'estem súper satisfets!
La casa es diu El Castell (és una passada, us la recomanem moltíssim) i està a Torrelles de Foix, a l'Alt Penedès, un poblet molt bonic que aquests dies celebrava la seva festa major, per Sant Genís (que, per cert, la tradició de la Gran Tronada en plena nit per dir adéu a la festa ens fa donar un bon ensurt... a les 3 de la matinada que et desperti una monumental traca de petards tipus tro fa que el cor se't posi a mil!!!)...
La situació del poble ens ha permès fer moltes voltes: vam visitar el Monestir de Santes Creus, la ciutat de Vilafranca del Penedès que començava a preparar la seva festa major, Sant Sadurní d'Anoia on vam anar a visitar les Caves Codorniu (una visita molt recomanable tant pels amants de l'enologia com pels fanàtics de l'arquitectura modernista), i les ruïnes d'Olèrdola (que ens van decepcionar una micona, la veritat... ens esperàvem una altra cosa, perque t'ho presenten com a "castell" i potser ens vam emocionar massa pel que realment era...però en fi, recomanable pels amants de la història).

Ah, per cert, l'últim divendres de setembre sortirem al suplement del diari Avui!!!
Us explico: el dimarts ens van convidar a fer una excursió en bicicleta fins el poble del costat (Sant Martí Sarroca, a uns 4 Km) a visitar una cava familiar, la Romagosa Torné. Tot gratuït. Érem unes 16 persones, i la Clàudia va anar darrera dels seu pare, en una cadireta tota ben xula!!! (jo no hi vaig anar en bici, confesso que sóc una completa inepta per anar en bici, i em feia vergonya... tres mames vam anar en cotxe i ens vam trobar amb la tropa a les caves). Ens acompanyaven un periodista i un fotògraf del diari Avui, que estaven preparant un reportatge i el publicaran a finals de setembre.

Us deixo algunes fotos, perque veieu com de bé ens ho vam passar!

Els biciclistes

Al Monestir de Santes Creus

A les Caves Codorniu, amb la Clàudia a la motxila

A la casa rural, davant un raconet

Carbassona ha dit...

Nena quins 5 dies més xulos, ohhhh.
Espero que els hagiu disfrutat molt i molt.
Petons.

Anònim ha dit...

Que bé!!! Sempre va bé desconectar una mica... la veritat és que és una zona que sembla molt xula...!

La Clàudia està preciosa!!!

"amants de l'enologia i fanàtics de l'arquitectura modernista"... que ens cridaves, potser? ;)