dissabte, 8 de març del 2008

Grup de Suport a la Criança de Girona

Avui hem anat a una reunió del Grup.

Molts dels que ens llegiu sabeu de què es tracta, però per aquells que no ho sàpiguen explicaré que es tracta d'una associació que hem creat un grup de mares i pares de la província, que ens vam conèixer per internet, a través d'un fòrum, i que vam veure que podiem oferir les nostres experiències i coneixements a altra gent.
Jo sóc una de les "fundadores", i encara que escric molt al blog (el trobareu enllaçat aquí al costat, i allà sóc la Patufa), per diverses raons encara no havia anat a cap reunió oficial. I avui hi hem anat, i m'hi he trobat com a casa!

Aiiix, m'encanten aquestes coses!!! I he aconseguit engrescar també a en Jordi!!!

Encara estem al principi, però poc a poc ens estem animant. Tenim tants projectes: xerrades, fires d'intercanvi, préstecs, animacions, festes...
Espero que tot ens surti bé!! El millor que tenim és la nostra il·lusió i les nostres ganes de tirar-ho endavant, i que som una colla molt maca.
Tant de bó poguem engrescar més gent i ens convertim en una referència per molts mares i pares (i futurs...)de la província de Girona!

4 comentaris:

Carbassona ha dit...

Espero que us vagi molt bé, perquè jo no sé pas si vindré mai a aquestes reunions. Bé, jo amb la nena podria ser però amb en Joan ho dubto força perquè a ell aquestes coses no...
Però de totes maneres espero que seguiu endavant.

Unknown ha dit...

Ostres! s'em va passar!
jo volia anar-hi... a veure si pugem el proper cop. Tot i no ser de la província, jo també m'hi trobo com a casa.
Petonets...

Per cert, llegeixes el llibre de la Laura Gutman? Jo l'he acabat aquesta setmana. No sé, d'una banda m'ha agradat, però hi ha alguna cosa que no em convenç del tot.

Anònim ha dit...

Hola Maia!
Sóc la Sandra. Fa molt que ja no participo al fòrum i les meves visites són molt esporàdiques.
Ara mateix ja no sé a quin post mirar perquè n'hi ha tantíssims!
He enviat un missatge a la natrix perquè no sé perquè em feia l'efecte que feia temps que no entraves (com que ho miro tot per sobre, no veia gaire el teu nick).
Mira, és que ahir a l'Empordà vaig llegir un article molt interessant. Potser ja l'has llegit o ja n'estaves al tanto. Però per si de cas t'ho dic.
Que es veu que a l'Empordà per fi tenim un grup de suport a la criança!
Et passo l'enllaç:
http://doulatk.blogspot.com/

Espero que cada dia estiguis millor. Estigues segura que ho aconseguiràs, amb aquest sol de filla que tens...
Molts records,

Sibi·la

Tuulikki Vegué ha dit...

Hola!!

El meu nom és Tuulikki.

Primer de tot vull felicitar-te Maia pel teu bloc.

No sé massa com hi he vingut a parar, jeje, però m'ha agradat molt i m'ha fet molta gràcia que una noia que es diu Sibi.la parlés del meu blog.

Certament, tal i com diu la Sibi.la condueixo un grup de Criança a Figueres i un altre a Girona i també organitzo xerrades destinades a pares amb ganes de saber més coses sobre la criança dels seus fills (podeu mirar en el meu bloc http://doulatk.blogspot.com a l'apartat de "Cicle de Xerrades / Tallers any 2007-2008").

Us felicito per l'iniciativa de trobar-vos i compartir el dia a dia amb els vostres fills.

Quedo a la vostra disposició pel que pugueu necessitar.

Una abraçada


Tuulikki Vegué
Doula i Terapeuta Manual

http://doulatk.blogspot.com