dilluns, 11 de febrer del 2008

Carnestoltes!!!


Ja ha passat el Carnaval, finalment...

A nosaltres no és que ens entusiasmi, la veritat, no som gaire "carnavalers", però ara amb tanta criatura al nostre voltant (em refereixo als nebots) doncs ens toca...
Li tenia preparat jo un preciós vestit de Caputxeta Vermella que hem heretat, amb tuls, bosseta, una caputxa ben mona...i res! Que no li agrada!! Un dramaaaaa...
Total, que com que ja faltaven 10 minuts per anar a la festa de la Llar d'Infants, vaig haver de rebuscar entre la roba i finalment vaig trobar la disfressa de Pantera Rosa que va fer servir l'any passat. I estava igualment guapíssima!!!!

L'any que vé ja si que no li cabrà, haurem de fer un pensament...

2 comentaris:

Carbassona ha dit...

Nena nena a veure si passes pel meu blog ehh que no hi ha ningú que se'l miri, sniff, sniff.
És emnalfi.blogspot.com (ja em diràs que et sembla, vale????)
Ja sé que m'he copiat però em va agradar molt la idea.
Ahh i per cert està guapissima la Clàudia i si l'any vinent hauràs de posar-li una altra cosa perquè segur que no li anirà bé, de la manera que creix aquesta nina.

jordi ha dit...

Molt guapa la Clàudia (gairebé tant com la mare), buff com ha crescut, s'ha fet molt gran i molt guapa!

Ptns dsd la city!

Jordi