diumenge, 20 de setembre del 2009

Participació al joc 126 d'en Tibau


Aquest mes, en Tibau ha proposat una cosa ben curiosa pel joc creatiu : fer una jota, amb unes característiques ben precises.
De bon principi no em vaig animar a participar-hi, però amb els dies alguna cosa sortia de dins meu... serà que tinc ànima jotaire?

Així que, aquí teniu la meva aportació, apa!


Sortint de la dutxa

al cap m'he fet un trau,

doncs he caigut de culs

pensant en el Tibau.

Aquest cop s'ha passat

amb el joc creatiu:

proposant que rimem

una jota, quin "liu"!


Davant l'ordinador

em miro les altres,

que bé que se'n surten

aquests meus jotaires!


I sense saber-ne

em trobo fent rimes,

i si no l'espifio
puc guanyar molts llibres.

6 comentaris:

Joana ha dit...

jejeje... Ja m'imagino ballant-la!

Garbí24 ha dit...

Ets un crack........a veure per quant el video...jajajajajaja

sargantana ha dit...

dons mira...amb un bon caxirulo i la tonada adient, jo diria que don el pego...jajajjaja

Carbassona ha dit...

Nena molt bona, jajajaja.

Assumpta ha dit...

Kudiiiiiiii!! Ja li vas passar l'enllaç al Tibau? :-))

Tota la catosfera és plena de jotes!!

vinga, el catxirulo i a cantar :-))

M'has fet riure amb això de "aquest cop s'ha passat / amb el joc creatiu" (és el mateix que vaig pensar jo al principi jajaja)

Tu, jo i l'Otis ha dit...

mira que folklòrics que esteu... :D